Unseen Vogue
\\ Disclaimer //

This skin is best viewed in Google Chrome with a resolution of 1024x768. Looks averagely okay in Mozilla Firefox. Other browsers unsure.

\\ Navigator Bar //
Diary Biography
\\ Bedtime Story //
\\ Credit //
Template is 100% by Moey
All rights reserved ® Moey 2009/2018
Best view: Google Chrome

2016
Hello & Hi 2016!

Yes tahun baru. 3 tahun gua tinggalkan dunia blog. Sebab gua rasa macam takda apa yg patut gua ceritakan apa yg berlaku selama 3 tahun ni. Oppss segala entry lama dari tahun 2009 juga, GONE. Gua selamber Ctrl + Del dengan hanya pejam mata. Mula mula memang rasa sayang nak delete semua, yela segala cerita dari tahun 2009, segala pahit manis kenangan tah apa apa. Grrr.

2016 dan gua kembali.

Semoga tahun 2016 adalah satu lembaran baru utk gua membebel cerita baru kat sini.

Bye.